salemziba

آموزش سلامتی و زیبایی

salemziba

آموزش سلامتی و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تمر هندی دارای مصارف زیادی برای مقاصد مختلف مانند بواسیر و دندان ها است. بسیاری از غذاها در کشورهای مختلف جهان با استفاده از تمر هندی تهیه می شوند. تمر هندی با طعم ترش و شیرین بسیار عالی، فواید زیادی برای سلامتی دارد. طعم ترش آن می تواند به هضم غذاهای مصرفی توسط بدن کمک می کند و منجر به سلامتی با ایجاد یک ذهن تازه می شود.

۱-مزایای تمرهندی برای پوست

صورت انسان هنگام خروج از منزل به دلیل آلودگی و سایر دلایل مختلف در فضای باز، کثیف می شود. در نتیجه با مشکلات پوستی متعدد مواجه می ‌شوید. زندگی با آن می ‌تواند آزار دهنده و اضطراب آور باشد. پوست درخشش را از دست داده و زشت می ‌شود. یک چهره خوب با پوست خوب به طور ناگهانی تغییر کرده و خراب می شود. در چنین شرایطی می ‌توانید به راحتی از آسیب دیدن پوست خود محافظت کنید. برای اینکار باید از آب میوه تمرهندی استفاده کنید که از آنتی اکسیدان هایی با ویتامین C و A تشکیل شده است. 

این امر به مبارزه با رادیکال ‌های ایجاد شده روی پوست و صورت کمک می‌کند. التهاب و سوزش ایجاد شده در پوست، هنگام اعمال تمرهندی به پوست تسکین می ‌یابد. بعلاوه پوست را سفید و سالم نگه می ‌دارد. آب تمرهندی همچنین دارای اسیدهای آلفا هیدروکسیل به همراه فیبر و ویتامین B و C است. همه اینها برای از بین بردن سلول ‌های مرده پوست مفید هستند. 

 

۲- مزایای تمرهندی برای مو

موهای روی سر احساس متفاوتی دارند. همه ما با استفاده از روش های بی شمار، از موهای خود مراقبت می کنیم. در این حالت، اغلب موهایمان را با استفاده از محصولات برند، از دست می دهیم. اما با استفاده از تمرهندی می توان از ریزش مو جلوگیری کرد. اما برخی از افراد نیز قبل از سن مناسب موهای خود را از دست می دهند که ناجور و زشت است. استفاده از انواع روغن، مواد مغذی و رنگ روی موها ممکن است به رشد آن ها آسیب برساند.

ادامه مطلب لینک زیر:

اثرات تمر هندی بر لاغری، فشار خون، کبد، پوست و مو +نحوه مصرف

  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • شیما احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی