salemziba

آموزش سلامتی و زیبایی

salemziba

آموزش سلامتی و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروزه با تعداد زیادی از راه‌ حل ‌هایی که ادعا می‌کنند برای همیشه می توانند فرد را از شر سلولیت خلاص کنند، احاطه شده ‌ایم. صدها مدل و روش گران ‌قیمت که میلیون ها تومان هزینه دارند و انتخاب این روزها در میان زنان هستند. مهم ترین علت سلولیت ورزش نکردن است. متاسفیم که بگوییم، بدون ورزش کردن نمی توانید از شر سلولیت خلاص شوید. بخش خوب این است که تعدادی از تمرین ‌های مقابله با سلولیت را به راحتی می توانید در خانه انجام دهید. ورزش کلید موفقیت برای صبر، پشتکار و استقامت است. اگر بتوانید این سه عنصر را بکار ببرید، تمرین برای مبارزه با سلول های چربی ران ها، باسن و یا پشت پاها لذت بخش خواهد بود. قبل از شروع به کار، توجه داشته باشید که باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید تا تمام حرکات پا، ران و پایین تنه، نتیجه بخش باشند.

نکته بسیار مهم: برای دیدن ویدیوها، وی پی ان خود را روشن کنید! 

۱- لانگز در جهت عقربه های ساعت

اگر حداقل کمی با دنیای ورزش آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که لانگز بسیار موثر است. برای شکستن سلولیت، لانگز در جهت عقربه ساعت، یکی از بهترین حرکات می باشد. این تمرین در حالت ایستاده انجام می ‌شود. پاها را کمی از هم جدا کنید و دست‌ ها را روی مفصل ران قرار دارند. با پای چپ شروع کنید و تا زمانی که پای چپ در زاویه نود درجه است و زانوی راست تان به زمین نزدیک است، به حرکت ادامه دهید. به موقعیت اولیه برگردید وسپس در حدود ۱۵ بار با پای مخالف حرکت را تکرار کنید.

ادامه مطلب لینک زیر:

بهترین تمرین های ورزشی + نکات ماساژ دادن برای درمان سلولیت (قطعی)

  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • شیما احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی